torsdag 30 oktober 2008

Klementin


En klementin. Som faktiskt var rätt så god. Kanske börjar bli säsong igen.

Har en studiefri dag idag, efter att äntligen har lämnat in min uppsats. Egentligen trodde jag att uppsatsen skulle in igår, men efter att ha mailat min lärare igår förmiddag och bett om ursäkt för att jag var en halvtimme efter deadline fick jag svaret att jag inte alls lämnat in för sent. Utan 23 timmar och 30 minuter tidigt. Schyst! Gav mig extra tid att läsa igenom och putsa lite till! Så nu idag är jag bara hemma och tar det lugnt. Har städat lite och ska snart slå mig ner i gröna fåtöljen med en kopp thé och en (skönlitterär!)bok.

1 kommentar:

luxia sa...

Vad skönt!

Man borde kanske ha nån som blandar runt i ens kalender och klocka och fixar så att man gör allt lite för tidigt, så att det känns som att man får bonustid hela tiden!